KOSZTY WYSYŁKI

Znajdziesz tu informacje o wysyłce, zwrotach, reklamacjach.

KOSZT WYSYŁKI
PRZY WPŁACJE ONLINE

Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Niezależnie od wartości zamówienia. Tylko na terenie Polski. Dla zamowień w naszym sklepie internetowym.

<<KOSZT WYSYŁKI>>^PRZY WPŁACJE ONLINE

KOSZT WYSYŁKI
PRZY PŁATNOŚCI POBRANIEM

Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Niezależnie od wartości zamówienia. Tylko na terenie Polski. Dla zamowień w naszym sklepie internetowym.

<<KOSZT WYSYŁKI>>^PRZY PŁATNOŚCI POBRANIEM

14 DNI NA ZWROT TOWARU NAWET GDY PRODUKT CI SIĘ NIE PODOBA

Jak zwrócić towar?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu towaru. Formularz możesz pobrać tutaj. >> pobierz
  2. Spakuj towar w oryginalne opakowanie. Do paczki włóż także wypełniony formularz zwrotu.
  3. Wyślij paczkę na adres: CLAREX / Stara Huta, ul. Szkolna 5 / 42-350 Koziegłowy
  4. W ciągu 14 dni od dostarczenia paczki do naszej firmy zwrócimy pieniądze na numer konta podany w formularzu.
Więcej o warunkach zwrotu dowiesz się z regulaminu.
<<14 DNI NA ZWROT TOWARU>> NAWET GDY PRODUKT CI SIĘ NIE PODOBA

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

Jeśli zakupiony przedmiot jest uszkodzony lub posiada wadę, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Aby rozpatrzyć reklamację, skontaktuj się z nami. Podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, gdyż to przyspieszy odpowiedź na Twoje zgłoszenie. Możesz wysłać nam także zdjęcie uszkodzenia.